Starter HRM I 32-36 uur

Merem Medische Revalidatie is volop in beweging! Wij zetten ons dagelijks in voor (patiënten)zorg.

We zijn daarom op zoek naar een:

Starter HRM

(32-36 uur per week, Hilversum)

Net je studie afgerond? Is dit een mooie eerste of tweede stap in je loopbaan? En wil je groeien als professional in het HRM-vak? Dan komen  we graag met je in contact.

Wat ga je doen als starter HRM?

  • Je bent samen met de medewerkers HRM, als meewerkend voorman/vrouw, verantwoordelijk voor de coördinatie, monitoring en uitvoering van de werkzaamheden van de HRM-administratie.
  • Als starter HRM verwerk je mutaties, ondersteun je bij werving- en selectieprocedures, bewaak je de uitvoering van de wet verbetering Poortwachter, voer je arbeidsvoorwaardengesprekken en ben je het aanspreekpunt voor vragen over de cao, arbeidsrecht en personele regelingen.
  • Je bouwt en analyseert managementrapportages vanuit HRM-data.
  • Je gaat op zoek naar hoe we ons werk beter kunnen organiseren en onze systemen handiger kunnen gebruiken.
  • Je neemt het voortouw in projecten gericht op het optimaliseren van HRM-processen.
  • Je managet de ICT-applicaties in relatie tot HRM.

Wie zijn wij?

Wij zijn Merem Medische Revalidatie. We bieden medisch specialistische (long)revalidatie bij kinderen, jongeren en volwassenen. Onze organisatie draait op experts met een goed hart: gedreven specialisten die onze patiënten met aandacht bijstaan. Hoe complex een revalidatievraagstuk ook is, we doen altijd alles om de patiënt op de best passende manier weer mee te laten draaien in de maatschappij.

Op onze revalidatiecampus in Hilversum en in onze vestigingen in Almere en Lelystad werken verschillende disciplines samen onder één dak, op deze manier is Merem altijd dichtbij. Lees meer over ons en onze kernwaarden op www.merem.nl.

Je maakt deel uit van het team HRM bestaande uit een manager, twee adviseurs en twee medewerkers. Als starter HRM kom je, door de nauwe samenwerking binnen Merem, in aanraking met de verschillende divisies en stafafdelingen. Samen zorgen wij ervoor dat de organisatie haar missie kan realiseren

Wie ben jij?

  • Een professional met administratieve ervaring en ervaring in het optimaliseren van onderliggende processen.
  • Een professional met een klantgerichte houding die de patiënt, de organisatie én zichzelf iedere dag een stap vooruit wil helpen.
  • Een stevige gesprekspartner met een positieve en pragmatische instelling.

 Je beschikt verder over:

  • Een relevante HBO/WO-opleiding. Starters met administratieve ervaring of deeltijdstudenten worden ook van harte uitgenodigd om te reageren.
  • Kennis van of interesse in het arbeidsrecht en de Cao ziekenhuizen.
  • Analytisch vermogen en goede communicatieve vaardigheden.
  • Oog voor detail, een proactieve instelling en een helicopterview in hectische situaties.

Wat bieden we?

  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen als professional in onze groeiende organisatie. Om dit te bereiken delen we actief kennis en bieden we je de mogelijk om een opleiding of coaching traject te volgen.
  • Een prettige en betrokken werksfeer.
  • Een salaris, afhankelijk van je werkervaring, conform de Cao Ziekenhuizen in FWG-schaal 50.
  • Een jaarcontract vanaf het moment dat je start met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Vakantieuren en reiskostenvergoeding conform de Cao Ziekenhuizen.
  • Deelname aan een collectieve ziektekostenverzekering (met korting) behoort tot de mogelijkheden.
  • Deelname aan het pensioenfonds PFZW.
  • Een vakantietoeslag én een eindejaarsuitkering van beide 8,33%.
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met o.a. een fietsplan en een studiekostenregeling.
  • In Hilversum een locatie op loopafstand van het station.

Geïnteresseerd?

Maak kennis - Wij met jou en jij met ons! Voor informatie over de functie-inhoud kun je contact opnemen met de HRM op 035 68 81 570 of vacatures@merem.nl. We zien je CV met motivatiebrief ovv vacaturenummer 2019 55 graag uiterlijk 19 augustus 2019 tegemoet op vacatures@merem.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.