Managementassistent(e) I 32 uur

 

Merem Medische Revalidatie is volop in beweging! Wij zetten ons dagelijks in voor (patiënten)zorg. We zijn daarom voor onze locatie Hilversum op zoek naar een:

Managementassistent(e)

Ben jij die energieke en enthousiaste managementassistent die echt het verschil kan maken in de zorg?

Wat ga je doen als managementassistent?

  • Je dagelijkse werk als managementassistent bestaat uit het ondersteunen van de afdeling Beleid & Kwaliteit bij de dagelijkse gang van zaken binnen deze afdeling. Je bent het aanspreekpunt voor dit team.
  • Je inventariseert, stemt af en verwerkt de opleidingsaanvragen van de medewerkers van de afdeling Beleid & Kwaliteit.
  • Je ondersteunt het Stafbestuur bij hun vergaderingen, de vergaderingen met de RvB en de plenaire stafvergaderingen.
  • Je regelt en brengt structuur aan in de agenda, vergaderingen en jaarplan opvolging van de kwaliteitscommissies. Je bereidt de agenda en stukken voor, je notuleert de verschillende vergaderingen en volgt de actiepunten actief op bij de verantwoordelijken.
  • Je plant en regelt de logistiek met betrekking tot in- en externe audits en visitaties.
  • Je werkt mee aan organisatie brede vragen en projecten en bewaakt de voortgang en het nakomen van gemaakte afspraken.
  • Je bent actief betrokken bij het beheren van het Document Management Systeem.
  • Je bent verantwoordelijk voor de contractendatabase voor de afdeling Beleid & Kwaliteit.

Wie zijn wij?

Wij zijn Merem Medische Revalidatie. We bieden medisch specialistische (long)revalidatie bij kinderen, jongeren en volwassenen. Onze organisatie draait op experts met een goed hart: gedreven specialisten die onze patiënten met aandacht bijstaan. Hoe complex een revalidatievraagstuk ook is, we doen altijd alles om de patiënt op de best passende manier weer mee te laten draaien in de maatschappij.

Op onze revalidatiecampus in Hilversum en in onze vestigingen in Almere en Lelystad werken verschillende disciplines samen onder één dak, op deze manier is Merem altijd dichtbij. Lees meer over ons en onze kernwaarden op www.merem.nl. 

Wie ben jij?

  • Een doorgewinterde regelneef die het leuk vindt dat processen op orde zijn en goed lopen.
  • In staat om de juiste prioriteiten te stellen door structuur aan te brengen in de dag en speelt daarbij in op ad-hoc situaties.
  • Een echte duizendpoot, je hebt een probleem al opgelost voordat het een probleem is.
  • Een professional met een hands-on mentaliteit die de patiënt, de organisatie én zichzelf iedere dag een stap vooruit wil helpen.
  • Een bevlogen expert met een flinke dosis relativeringsvermogen en overredingskracht.
  • Een collega met een hands-on mentaliteit en een proactieve en flexibele instelling.

Je beschikt verder over:

  • Mbo/hbo denkniveau.
  • Bij voorkeur een afgeronde secretaresse opleiding.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk).
  • Goede taalvaardigheid.
  • Affiniteit met rechten en/of kwaliteit onderwerpen.
  • Accuraatheid en een scherp oog voor details.
  • Ervaring met MS Office (Word, Excel, Power Point).

Met wie kom jij als managementassistent in aanraking?

Als managementassistent kom je, door de nauwe samenwerking binnen Merem, in aanraking met verschillende afdelingen. Samen zorgen ze ervoor dat de organisatie haar missie kan bewerkstelligen

Wat bieden we?

  • De mogelijkheid om je te ontwikkelen als professional in onze groeiende organisatie. Om dit te bereiken delen we actief kennis en bieden we je de mogelijk om een opleiding of coaching traject te volgen.
  • Een prettige en betrokken werksfeer.
  • Een salaris, afhankelijk van je werkervaring, conform de Cao Ziekenhuizen in FWG-schaal 45.
  • Een jaarcontract vanaf het moment dat je start met uitzicht op een vast dienstverband.
  • Vakantie uren en reiskostenvergoeding conform de Cao Ziekenhuizen.
  • Deelname aan een collectieve ziektekostenverzekering (met korting) behoort tot de mogelijkheden.
  • Deelname aan het pensioenfonds PFZW.
  • Een vakantietoeslag én een eindejaarsuitkering van beide 8,33%.
  • Een meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden met o.a. een fietsplan en een studiekostenregeling.

Geïnteresseerd?

Maak kennis - Wij met jou en jij met ons! Voor informatie over de functie-inhoud kun je contact opnemen met Charlotte Straus, manager afdeling Beleid & Kwaliteit, op 035 – 688 15 34 of cstraus@merem.nl. Voor overige vragen kun je contact opnemen met HRM op 035 - 688 15 70 of vacatures@merem.nl. We zien je CV met motivatiebrief ovv vacaturenummer 2020 045 graag voor 15 september 2020 tegemoet op vacatures@merem.nl.
De sollicitatiegesprekken vinden plaats op 23 september 2020 tussen 09.00 – 12.00 uur.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.